Doufám, že první pozitivní změny ohledně sponzorů zaznamenáte v průběhu nejbližších dnů či týdnů.
Hned na úvod bych chtěl ale napsat, že bez vaší aktivní spolupráce a bez vaší podpory to nepůjde. Všechny potencionální sponzory zajímají pouze dvě věci:

1. Zviditelnění značky sponzora  - k tomu vedou vynikající výsledky ať už jednotlivců či družstev (např. Sáblíková, Bauer, hokejová reprezentace atd.). To v tuto chvíli, jak sami jistě víte, nabídnout neumíme. Nicméně výsledky reprezentace a zejména reprezentace dospělé jsou pro nás stěžejní! Je to výkladní skříň našeho sportu! Proto jakýkoliv úspěch na této úrovni má pro nás obrovský přínos.

2. Díky sportu zvýšit své obraty a zisky. Což je naprosto legitimní a přirozené. A to je cesta, o kterou se musíme pokusit. Snažit se firmám, které se rozhodnou s námi spolupracovat, zajistit nějakou přidanou hodnotu a nejčastěji jim samozřejmě jde o zvýšení obratu popř. zisku. Ptáte se asi: „ A jak to máme udělat?“.  Uvedu zde jeden čerstvý případ našeho nového sponzora. Jedná se o spediční firmu zabývající se mezinárodní i vnitrostátní přepravou. Tato firma nám poskytne finance, a my se budeme snažit veškeré přepravy řešit přes tuto firmu. Každý z vás, kdo např. ve svém zaměstnání využívá spedičních firem a využije tuto firmu, tak obrovsky pomáhá celému stolnímu tenisu. Samozřejmě je jasné, že cena služby musí být srovnatelná s konkurencí, tak, aby to bylo zajímavé pro obě strany. To je ale způsob, kterým se musíme ubírat. Proto se budu vždy při získání nového sponzora snažit o jeho krátké představení na našem webu a o nastínění možných (vzájemně výhodných) forem spolupráce.

… a ještě existuje i třetí druh sponzora. Ten, který dá finance bez jakýchkoliv očekávání. Snad jen proto, že se mu stolní tenis líbí, nebo že fandí nějaké hráčce či hráči. Jestliže není moc těch prvních dvou, tak těchto třetích je jako šafránu. Každopádně kdybyste o nějakých věděli, tak volejte.

Druhým mým cílem (mimo zajištění financí od sponzorů) bude i propagace a mediální vnímání stolního tenisu. Opět i zde se budu snažit využít svých kontaktů z oblasti médií a také i zde budu spoléhat na spolupráci s mnohými z vás. Proto bych se chtěl co nejdříve potkat s předsedy jednotlivých komisí, ale také s kýmkoliv z vás, kdo bude mít chuť popovídat si o možnostech spolupráce v oblasti marketingu a propagace.

Pingpongu zdar a jdeme na to... Zítra představíme nového sponzora, firmu RESPIRO.

Pavel Krpec
marketingový manažer